06 december 2008

Julklappslistan

Den här listan gick varm på "vanliga" bloggar för ett par veckor sen, men visst passar den allra bäst på julbloggar? Alla som vill hakar på!

Tre hårda paket:
1. En röd Marimekkoskål.
2. American Wife av Curtis Sittenfeld.
3. Fortsatt prenumeration på min korsordstidning.

Tre mjuka paket:
1. En fin blå kjol.
2. Kuddfodralet Jakten från Almedahls.
3. Presentkort så att jag själv kan välja mina mjuka klappar framåt våren.

Tre viktiga paket:
1. Med risk för att få hela Sverige emot mig: en inte alltför vit jul. I alla fall inte så pass vit att det blir besvärligt att förflytta sig, eftersom jag hemskt gärna vill att vi ska kunna köra hem till mina föräldrar i Blekinge som planerat.
2. Att alla barn får en trygg, varm och fin jul. Får ont i magen bara jag tänker på hur vissa små har det i julhelgen.
3. Att alla mina nära och kära får ett bra 2009.

Inga kommentarer: