20 oktober 2010

Jul igen!

Åh! Nu är det jul i en av mina favoritbutiker - Container Store. När jag surfade dit idag såg jag att deras Gift Wrap Wonderland fanns där och jag började så klart genast surfa runt. Som jag sagt förut: synd att vissa av de bästa butikerna bara finns på andra sidan Atlanten. Jag tror jag behöver en resa västerut snart!

Mitt favorit bland julklappspappren i år var det här, med muggar. Det fanns några gamla godingar från föregående år också, men det här var mitt favvo bland de nya.

Fina julklappsetiketter som andas svunna tider - gillar speciellt den blå.

Att ge bort hemgjort godis är skoj, och att lägga dem i fin cellofan gör det ännu skojigare. Här är fina julmönstrade cellofanpåsar för gå-bort-presenterna. Och kolla, där hänger fina julklappsetiketten också!

Skulle också kunna tänka mig att ge bort godis i den här fina lådan, även om den egentligen kanske är avsedd för mat. Fin i alla fall!

Sen till sist, en liten hälsning till tomten himself. Den här lilla lådan skulle jag gärna ha till alla de fina kort - både julkort och vanliga kort - som jag samlar på mig.

6 kommentarer:

Juletanten sa...

Snygga saker!
Håller med dig. Jänkarna kan det där med jul, fast det i sanningens namn KAN bli för mycket ibland.
Min favorit är Pottery Barns julutbud. Skriver om det.
Må så gott.

Fridolin sa...

Sjukt fina saker! De har förstås inte någon återförsäljare i Sverige?

Anna sa...

Dom hade mycket fina saker! Synd som sagt bara att de inte finns i Sverige.

Lotta sa...

Juletanten: ja, det kan verkligen bli för mycket också, men utbudet är ju ett helt annat där. Ska genast kolla in Pottery Barn, det var länge sen jag surfade till dem!

Fridolin: Nä, inga återförsäljare i Sverige, inte ens i Europa.

Anna: eller hur?

Johanna sa...

Verkligen fina saker! :)

Elin - Julbloggen sa...

Åhh snyggt!!