11 november 2007

Finfina julsaker

Crate & Barrel är en av mina favoritbutiker - det är verkligen synd att den inte finns i Sverige. Eller synd och synd, det är ju skoj att besöka de där speciella butikerna när man väl är iväg. Men jag kan i alla fall erkänna att jag trånar efter en hel del av deras söta juldetaljer. En påse med Reindeer Treats, till exempel, hade jag gärna haft som detalj. I fall Rudolf kommer förbi, man vet ju aldrig...

Andra fina saker är kort med små renar. Plus att det finns en massa saker som hade satt extra guldkant på julbaket! Crate & Barrels julkatalog går att titta i online här. De första sidorna är ganska "ojuliga", men det blir bättre mot slutet, jag lovar.

4 kommentarer:

Julhuset sa...

En av mina favvisar också, var i New york i slutet på augusti, var då inne på Crate & Barrel så klart, men julsakerna var inte framme då, synd.....

Anonym sa...

Ja, det är lätt att falla för typ allt där inne. Var där i juletid en gång, då var det svårt att hålla fingrarna i styr..

Anonym sa...

mycket fint där. har inte sett det förut så tack för tipset.

Anonym sa...

Evasleva: vassego! Lätt att drömma sig bort där..