07 november 2008

Premiär!

Nystädad lägenhet, en kropp som är härligt matt efter eftermiddagens ridlektion, en kväll fylld av mys och film med make och katt att se fram emot. Och så årets första glas julmust. Blir det bättre än så?

Jag känner förresten att jag är hopplöst dålig på att uppdatera bloggen, förhoppningsvis blir det lugnare tider snart och då kanske det finns mer energi på vardagskvällarna. Har ju fortfarande inte skrivit vad jag tyckte om Allt i hemmets julspecial, och så har jag ytterligare en bok att kika igenom. Dessutom har jag börjat pyssla julklappar!

Men nu ska jag fortsätta min fredagskväll. Mer must i glaset, tack!

Förresten, jag är hopplöst dålig på att kommentera andra julbloggar också. Måste bättra mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig fredag :)

Helen sa...

Har fortfarande must premiären att se fram emot. Maken har dessutom (mot min vilja) köpt must till soda streamern, är skeptisk men får väl prova.

Anonym sa...

Hannele: en toppenfredag, helt enkelt.

Helen: ja, det har ju sin tjusning att hålla på premiären också. SodaStream-must låter ändå lite spännande, tycker jag.