24 november 2009

Dagens jul

  • Bostadsrättsföreningen har satt upp julgran på gården! Jättefin! Om jag vrider mig riktigt konstigt så ser jag den lite från fönstret i köket och i arbetsrummet.
  • Grannföreningen har också satt upp en gran - och jag behöver inte vrida mig alls för att se den från ovan nämnda fönster1
  • Köpt pysselmaterial till smällkaramell som icke-julgillande kompisen ska få som julpepp.
  • Upptäckt att SRs julsida finns och att webbradion snart börjar sända julmusik non stop igen. Sveriges Radio är något av det bästa jag vet.
  • Köpt material till julkortstillverkning. Ska börja nu!

3 kommentarer:

Hannele sa...

Visst är det fint, jag sett i Göteborg att varje liten torg har julbelysning.

lotta sa...

Ja, det är så mysigt. Fast jag har fortfarande jättesvårt att inse att de verkligen är dags.

Elin - Julbloggen sa...

Visst är det underbart att julsaker börjar ploppa upp överallt!