07 oktober 2009

Julklappstips

Den som ska göra sin julklappsshopping i Malmö bör absolut inte missa fina butiken Liebling på Helmfeltsgatan 7. Här trängs fina klänningar och koftor med skor och örhängen och, framför allt, fantastiskt fina brickor, glasunderlägg, skärbrädor mm i egen design. Den som gillar mycket retrokänsla och mycket färg kommer inte att bli besviken på en julklapp härifrån. Förra året fick vi en jättefin röd skärbräda från Liebling, en julklapp som onekligen spridit glädje varje dag under året. Påsarna i sig är enkla i brunt papper, men titta, de blir ändå som små presenter.

På min önskelista kommer nog fina flaskunderlägg att finnas framåt jul. Redan idag kunde jag dock plocka ut en present från Liebling, tack vare ett presentkort jag fick på min förra födelsedag: en väska i rosa och rött som garanterat kommer att pigga upp trötta novembermornar framöver!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den piggar även upp mina...
e