08 september 2010

X

Men jösses, jag är helt bortkopplad vad gäller julnyheter så här långt. Jag har inte riktigt förstått att hösten är på ingång ännu, och än mindre att det är mindre än fyra månader till julafton. Just den här veckan kan jag skylla på att jobbet ger mig tunnelseende men i nästnästa vecka kanske jag kan ha koll på läget igen. Hur som helst: jag har helt missat att nya Blossa-glöggen avslöjats.

Blossa X har, enligt hemsidan, "en omisskännlig ton av saffran som har extraherats i fyllig cognac och därefter blandats med torrt vitt vin, sött starkvin och Blossas klassiska kryddor". Jag blir nyfiken! Mycket tjusig flaska dessutom!

3 kommentarer:

Stockholmsjul sa...

Ja hösten är verkligen på väg nu, det är riktigt kallt på morgonen! Och med kylan kommer ju allt oftrast förkylningarna som jag nu har åkt på... Suck...

Ha det bra :)

Jul i Laloland sa...

Flaskan är nog ett av det snyggaste vi kommer få julen 2010. Blir en bra ljusstake sen =)

Men den där jordgubbspralinen...njaaaa, lite tveksam är jag. Men jag, liksom du, vill spana in ASKEN!

Lotta sa...

Stockholmsjul: ja fy för förkylningar. Jag har kill i halsen och blir supernervös att jag ska åka på något ordentligt tills jag ska ligga på grekisk strand snart.

Lalo: Jättesnygg flaska! Hoppas Alladinasken blir lika snygg!