12 november 2010

To-do

Fina amerikanska bloggen Allsorts är en av mina favoriter, och i juletid blir den än mer en favorit. Jag är ju som sagt inte så bra på att pyssla, men den här bloggen får mig att vilja säga upp mig från jobbet och bara sitta hemma och knåpa med ditten och datten.

Julinläggen är som sagt extra fina. Gillar kombon av rött, vitt och turkost som återkommer och som känns så himla juligt! Det är nog också härifrån jag har fått min idé om att jag borde ha en vit liten julgran någonstans i min närhet, tror jag.

Idag delar i alla fall Allsorts-Jenny med sig av fina to-do-listor som man kan skriva ut. Urtjusiga, och mycket praktiska när man ska hålla reda på allt som ska göras. Själv har jag förvisso inte skrivit ut några listor ännu, men ska strax plocka fram mina kokböcker och receptpärmar för att planera för några små kalas som ska äga rum i december. Fin kväll på er allihop!

Inga kommentarer: